Náš svět za 50 let podle Elona a Jeffa? [4K]

18. 02. 2021
63 936 zhlédnutí

A jak vidíte budoucnost vy?
🔥 Odběr kanálu
csbuild.info/dash/SgFxc7dM_mjQIC0zxn1zqw.html
☝🏼 Doporučené aplikace, služby a gadgety, které používám, včetně slev ☝🏼
👉🏼 kit.co/petrmara 👈🏼
Odebírej můj newsletter
👉🏼 www.petrmara.com/#newsletter 👈🏼
Více:
Merch - mementomori.pm
instagram.com/petrmara
petrmara.com
virtualnikomunikace.cz
facebook.com/petrmara.page
twitter.com/petrmara
Kamera: Petr Mára
Kamera & Střih: Marek Vaňourek
Hudba: Artlist - artlist.io/Petr-775415

Komentáře
  • mne by uplne stacilo keby v buducnosti niekto zabezpecil ze mozem chodit slobodne do lesa, netreba na to sofistikovane technologie, staci ustriehnut aby ich stat do posledneho stromu nerozpredal sukromnikom, v okoli nasho mesta uz su len vyybrane casti lesa kde vas pustia, poprechadzat sa do lesa virtualne myslim ze je este vacsia blbost ako mat virtualny sex, koho to vobec zaujima tieto virtualne trapnosti este dnes, ludia tuzia po skutocnych a nie po virtualnych zazitkoch !

    Hackintosh SlovakiaHackintosh SlovakiaPřed 22 dny
  • svet nikto neriadi :)

    Hackintosh SlovakiaHackintosh SlovakiaPřed 22 dny
  • Za padesát let bude nejpoužívanější slovo - dezinformace....

    Jan KonecznýJan KonecznýPřed 25 dny
  • Technológia zanikne. Samo ľudstvo ju zničí.

    PE HAPE HAPřed 29 dny
  • Benefit toho co bylo zmíněno ve videu vidim to, ze v nejblizsi dobe odpadne potreba presouvat se jako osoba z jednoho mista na druhe. Myslim to tak, ze budeme schopni prenest kompletni vjem z jakehokoliv vzdaleneho mista. To bude mit obrovsky dopad na celou infrastrukturu, jakou zname ted.

    irou moeirou moePřed měsícem
  • 2 psychopate :)

    rubikova koulerubikova koulePřed měsícem
  • Elen Musk chce předveším zmáknout ovládání počasí.. A to v dohledné době za těch 50 let bude možné. On už sice bude prdět do hlíny,ale jeho prapodivně jmenující se dítko nám ještě ukáže, jací skutečně tito "blázni" jsou.

    Nikola LiškováNikola LiškováPřed měsícem
    • *+ 📌1 📌2📌 3📌 9 📌3 📌4 📌7 📌2 📌8 📌9📌 2*

      Patrick WielandPatrick WielandPřed měsícem
    • * Děkujeme za komentář, neváhejte mi poslat zprávu mé manažerce prostřednictvím kryptoměnového obchodování, má skvělé strategie. *

      Patrick WielandPatrick WielandPřed měsícem
  • Ten pán na zdi to je Feynman?

    Mimo ŘaduMimo ŘaduPřed měsícem
    • @Patrick Wieland Tak to mi nevychadza

      Mimo ŘaduMimo ŘaduPřed měsícem
    • *+ 📌1 📌2📌 3📌 9 📌3 📌4 📌7 📌2 📌8 📌9📌 2*

      Patrick WielandPatrick WielandPřed měsícem
    • * Děkujeme za komentář, neváhejte mi poslat zprávu mé manažerce prostřednictvím kryptoměnového obchodování, má skvělé strategie. *

      Patrick WielandPatrick WielandPřed měsícem
  • Mně se ty myšlenky o koloniích ve vesmíru multiplanetárním životě i o AI vládci líběji.

    Matěj StrunaMatěj StrunaPřed měsícem
    • *+ 📌1 📌2📌 3📌 9 📌3 📌4 📌7 📌2 📌8 📌9📌 2*

      Patrick WielandPatrick WielandPřed měsícem
    • * Děkujeme za komentář, neváhejte mi poslat zprávu mé manažerce prostřednictvím kryptoměnového obchodování, má skvělé strategie. *

      Patrick WielandPatrick WielandPřed měsícem
  • virtuální realita je možná užitečná pro nějaký obory, ale je blbost, že by lidi dobrovolně chtěli bejt k něčemu připojený a nahrazovat si tím realitu...chápu využití na hry a tak, ale dobrovolně se připravit o zážitky, záliby, přírodu, přátele...doufám že se toho nedožiju, že to tu lidi zničí a skončíme v nějakým matrixu

    Jimmy JazzJimmy JazzPřed 2 měsíci
    • *+ 📌1 📌2📌 3📌 9 📌3 📌4 📌7 📌2 📌8 📌9📌 2*

      Patrick WielandPatrick WielandPřed měsícem
    • * Děkujeme za komentář, neváhejte mi poslat zprávu mé manažerce prostřednictvím kryptoměnového obchodování, má skvělé strategie. *

      Patrick WielandPatrick WielandPřed měsícem
  • Úplně bych asi vladu nad svetem nepredaval umele inteligenci... Muze vyhodnotit na zaklade logickych argumentu ze jedina moznost na zachranu planety je znicit lidstvo..

    vladimirvladimirPřed 2 měsíci
    • *+ 📌1 📌2📌 3📌 9 📌3 📌4 📌7 📌2 📌8 📌9📌 2*

      Patrick WielandPatrick WielandPřed měsícem
    • * Děkujeme za komentář, neváhejte mi poslat zprávu mé manažerce prostřednictvím kryptoměnového obchodování, má skvělé strategie. *

      Patrick WielandPatrick WielandPřed měsícem
  • mně osobně se líbí vize Elona Muska a hodně mu fandím a myslím si, že takový lidé jsou potřeba. Co mi přijde do budoucnosti nejvíc reálné je virtualizace, ale možná se mi jenom hodně líbil Ready player one :D

    Krystof TrpelkaKrystof TrpelkaPřed 2 měsíci
    • *+ 📌1 📌2📌 3📌 9 📌3 📌4 📌7 📌2 📌8 📌9📌 2*

      Patrick WielandPatrick WielandPřed měsícem
    • * Děkujeme za komentář, neváhejte mi poslat zprávu mé manažerce prostřednictvím kryptoměnového obchodování, má skvělé strategie. *

      Patrick WielandPatrick WielandPřed měsícem
  • Jak tady tak čtu příspěvky a poslechl jsem si video, vy žijete v růžové iluzi, že technika vyřeší všechno. Bohužel lidstvo se dostalo nejspíš do období dalšího hromadného vymíraní živočišných druhů, které defakto způsobilo svoji činností. A není cesty zpět při množství 8+ mld. lidí, když to co Země dokáže nabídnout pro žití všech živých tvorů včetně člověka, nepokrývá už spotřebu, a začínáme žít na dluh. Kolik z vás zde vidělo aspoň přírodopisné dokumenty od BBC nebo od sira Davida Attenborougha? Podotýkám, že mám moc rád sci-fi, ale přírodopisné dokumenty dokážou více ukázat opravdovou realitu, jak to s naší matičkou Zemi momentálně je a jakým problémům lidstvo čelí. Zmínil jsem se o siru Davidovi Attenborougha, doporučuji si něco o něm přečíst a podívat se na jeho pohled za svým životem a historií vývoje života na Zemi v dokumentu "Život na naší planetě". Shrnu to takhle. Važme si to, že i když spousta z vás nadává na kde co, žijeme ještě v překrásné zemi s kulturní a historickou tradicí, několik desítek let žijeme v míru a nemáme tolik problémů, které si přivodili jiné země z koloniálních expanzí. Však chápete to :) Přeji Vám pevné zdraví a pohodu. Jak říká Kicom: "Pamatujte si, že peníze nejsou všechno". A vo tom to je.

    Ráďa PlšákRáďa PlšákPřed 2 měsíci
    • *+ 📌1 📌2📌 3📌 9 📌3 📌4 📌7 📌2 📌8 📌9📌 2*

      Patrick WielandPatrick WielandPřed měsícem
    • * Děkujeme za komentář, neváhejte mi poslat zprávu mé manažerce prostřednictvím kryptoměnového obchodování, má skvělé strategie. *

      Patrick WielandPatrick WielandPřed měsícem
  • Na Měsíci lidstvo nikdy nebylo, tak uvidíme jestli se tam Jeff s moderníma technologiema konečně dostane

    sudiyysudiyyPřed 2 měsíci
    • @Patrick Wieland scam

      sudiyysudiyyPřed měsícem
    • *+ 📌1 📌2📌 3📌 9 📌3 📌4 📌7 📌2 📌8 📌9📌 2*

      Patrick WielandPatrick WielandPřed měsícem
    • * Děkujeme za komentář, neváhejte mi poslat zprávu mé manažerce prostřednictvím kryptoměnového obchodování, má skvělé strategie. *

      Patrick WielandPatrick WielandPřed měsícem
  • Miluju lidstvo, podle mě máme děsný potenciál ve smyslu expanze a rozvoje (máme výhodu kreativity, lásky, emocí a tím pádem i nelogičnosti (to by bylo jediné, co by nás zachránílo před Skynetem, ten by nás v tomhle prostě nepochopil :D. "proč se ten lidský kretén vrací do základny, když tam logicky chcípne? Aha láska, s tím jsem nepočítal a proto to tam nikdo nehlídá...end). Bohužel se obávám, že nějakou větší expanzi už nestihneme (max nějaké menší základny, ale ty bez spojení se zemí vždycky skončí). Chtělo by to mít k dobru ještě tak 1000 let , aby se vše rozjelo ve smyslu Star-treku tím myslím hezkou a čístou budoucnost (pěkný města, ekologie). Lidstvo stihne jen tu špinavou a tam zanikne. Špinavá myslím ve smyslu Cyberpunk, bohatý chudý, augmentace, slumy a zničená planeta a korporace, z toho se už nedostaneme. Já miluju lidstvo (ne lidi) tak moc, že bych si klidně i nějakou formu diktatury a absolutní moci (ve smyslu AI, nebo někoho kdo by to fakt zvládl) dokázal představit. Takhle rozdrobený nemáme šanci se nikam dostat. Jinak souhlasím, že budoucnost je v lidech jako Elon Musk apod. , někdo kdo je nad systémem, má charisma a moc. Kdyby si někdo z nich založil město a měl bych možnost tam mít svoji roli, bral bych.

    Honza SekoHonza SekoPřed 2 měsíci
    • *+ 📌1 📌2📌 3📌 9 📌3 📌4 📌7 📌2 📌8 📌9📌 2*

      Patrick WielandPatrick WielandPřed měsícem
    • * Děkujeme za komentář, neváhejte mi poslat zprávu mé manažerce prostřednictvím kryptoměnového obchodování, má skvělé strategie. *

      Patrick WielandPatrick WielandPřed měsícem
  • Skončíme tam kde sme začaly v jeskyni u ohně...

    Ladislav LysýLadislav LysýPřed 2 měsíci
    • *+ 📌1 📌2📌 3📌 9 📌3 📌4 📌7 📌2 📌8 📌9📌 2*

      Patrick WielandPatrick WielandPřed měsícem
    • * Děkujeme za komentář, neváhejte mi poslat zprávu mé manažerce prostřednictvím kryptoměnového obchodování, má skvělé strategie. *

      Patrick WielandPatrick WielandPřed měsícem
    • když vidím tempo jakým ničíme, tak je to dost možný

      Jimmy JazzJimmy JazzPřed 2 měsíci
  • Plán “B” by neměl být útěk sama před sebou.

    Filip MajorFilip MajorPřed 2 měsíci
    • *+ 📌1 📌2📌 3📌 9 📌3 📌4 📌7 📌2 📌8 📌9📌 2*

      Patrick WielandPatrick WielandPřed měsícem
    • * Děkujeme za komentář, neváhejte mi poslat zprávu mé manažerce prostřednictvím kryptoměnového obchodování, má skvělé strategie. *

      Patrick WielandPatrick WielandPřed měsícem
  • Black mirror, myslím si že z tohto seriálu bude viac vecí skutočných.....

    Martin TomkoMartin TomkoPřed 2 měsíci
    • *+ 1 ( 2 3 9 ) 3 4 7 - 2 8 9 2*

      Patrick WielandPatrick WielandPřed měsícem
  • 2:30 Oasis readyplayer one😅

    sokin jonsokin jonPřed 2 měsíci
    • *+ 1 ( 2 3 9 ) 3 4 7 - 2 8 9 2*

      Patrick WielandPatrick WielandPřed měsícem
    • * Děkujeme za komentář, neváhejte mi poslat zprávu mé manažerce prostřednictvím kryptoměnového obchodování, má skvělé strategie. *

      Patrick WielandPatrick WielandPřed měsícem
  • AI jako vládce světa = záhuba lidstva. Mám obavy, že na tohle jednou lidstvo dojede.

    BreakerBreakerPřed 2 měsíci
    • *+ 1 ( 2 3 9 ) 3 4 7 - 2 8 9 2*

      Patrick WielandPatrick WielandPřed měsícem
  • Lidstvo už je asi opravdu znuděný, snaží se oplodnit anál. Zemi, kde má podmínky k životu ničí, ale vymýšlí jak začít žít na jiné planetě, kde ty podmínky nejsou. Skvělé :-D

    bilishu alissbilishu alissPřed 2 měsíci
    • *+ 1 ( 2 3 9 ) 3 4 7 - 2 8 9 2*

      Patrick WielandPatrick WielandPřed měsícem
  • a elon muck ať si odletí třeba na mars když mu je země vadná, já ho tady nedržím, klidně ať si tam odstěhuje celou ameriku, trumpa nám tu ale laskavě nech, děkuju a zatim zduř

    V CV CPřed 2 měsíci
    • *+ 1 ( 2 3 9 ) 3 4 7 - 2 8 9 2*

      Patrick WielandPatrick WielandPřed měsícem
    • Tak nejblíže všem představám o budoucnosti je seriál Black Mirror. Jsou to tak dokonalé příběhy, které ukazují svět jak by mohl vypadat s technologií která již existuje.

      sokin jonsokin jonPřed 2 měsíci
  • Mám video na tomto kanále moc rád, ale v takové budoucnosti žít nechci.

    wnnalis cioovwnnalis cioovPřed 2 měsíci
    • Dostal jsem prave chut na staricky serial Krajni meze ;)

      doliio volaydoliio volayPřed 2 měsíci
  • Určitě budu rád za nějaký způsob pokračování. Dost se ti to povedlo

    Jakub K.Jakub K.Před 2 měsíci
    • být vyvážena kinetickou zátěží pro tělo a organismus, vláda A.I mimo lidský zřetel pak může být progresivní, avšak taktéž nebezpečná bez morálních hybatelů. Mars vnímám spí

      bilishu alissbilishu alissPřed 2 měsíci
  • Mám vizi, že za tu dobu dojdou kryptoměny na těžbu a pro lidi přestanou být zajímavé, protože nebude co těžit a prostá směnárna a platby asi nebudou obchodně zajímavé. Udržovat kryptoměny v pohotovosti, tedy on-line, je z pohledu zdrojů už dnes... Nic se neděje, najdou se jiné cesty, jak z lidí tahat peníze a netvrdím, že po nějaké z nich důvěřivě také nepůjdu. O životním cyklu civilizací to bylo řečeno správně. Došli jsme do stádia, kdy vyrábíme přebytky a podstatně větší část příjmů už poměrně hodně lidí vydělává na zábavu. A přiznejme si... sledování houpání kryptoměn už pro mnoho lidi je.

    Zdeněk Sedmák FOTOMENU CZZdeněk Sedmák FOTOMENU CZPřed 2 měsíci
    • *+ 1 ( 2 3 9 ) 3 4 7 - 2 8 9 2*

      Patrick WielandPatrick WielandPřed měsícem
    • Teda Chianga, na ty se hodně těším. :)

      bilishu alissbilishu alissPřed 2 měsíci
  • Flex lvl Metr Párna: Během prvních tří minut videa dvakrát zmínit, že poslouchal Elona Muska na Clubhousu :D

    Angry StudentAngry StudentPřed 2 měsíci
    • Snapshoty asi pozeral seriál black mirror 😅

      wnnalis cioovwnnalis cioovPřed 2 měsíci
  • AI jako náš Vládce ? To si snad ani nechci představit. To je větší riziko než my sami, jelikož AI nás může vyhodnotit jako riziko a zahubit nás a dost pochybuju ze bychom se jako lidstvo podrobili něčemu co jsme sami vytvrolili. 🖥

    MrXTiFoNxMrXTiFoNxPřed 2 měsíci
    • *+ 1 ( 2 3 9 ) 3 4 7 - 2 8 9 2*

      Patrick WielandPatrick WielandPřed měsícem
    • * Děkujeme za komentář, neváhejte mi poslat zprávu mé manažerce prostřednictvím kryptoměnového obchodování, má skvělé strategie. *

      Patrick WielandPatrick WielandPřed měsícem
    • být vyvážena kinetickou zátěží pro tělo a organismus, vláda A.I mimo lidský zřetel pak může být progresivní, avšak taktéž nebezpečná bez morálních hybatelů. Mars vnímám spí

      bilishu alissbilishu alissPřed 2 měsíci
  • Lidstvo není samodestruktivní, státy a jejich vlády ano :)

    yuoop nokeyuoop nokePřed 2 měsíci
    • *+ 1 ( 2 3 9 ) 3 4 7 - 2 8 9 2*

      Patrick WielandPatrick WielandPřed měsícem
    • * Děkujeme za komentář, neváhejte mi poslat zprávu mé manažerce prostřednictvím kryptoměnového obchodování, má skvělé strategie. *

      Patrick WielandPatrick WielandPřed měsícem
    • Tak nejblíže všem představám o budoucnosti je seriál Black Mirror. Jsou to tak dokonalé příběhy, které ukazují svět jak by mohl vypadat s technologií která již existuje.

      doliio volaydoliio volayPřed 2 měsíci
  • Plny suhlas uz davno sme mali odovzdat moc a vladu umelej inteligencii to co tu predvazame poslene storocie je katastrofa

    ŠermirŠermirPřed 2 měsíci
    • @Jimmy Jazz samozrejme ze nemam na mysli AI z niakeho auta ale urcite mame na to prostriedky technologiu aj skusenosti naprogramovat taku vyspelu umelu inteligenciu ktora vypocia matematicky co je logicky spravne riesenie v hocjakej situacii...ludia maju ten problem ze nas ovladaju emocie to nastastie stroroje nezatazuje preto si myslim ze by sme sa riesit vacsinu problemou a rozhodnuti ktore sa tykaju celej plateny na zaklade logiky nie ci je to eticky alebo moralne spravne

      ŠermirŠermirPřed měsícem
    • nejsem si jistej, jestli by místo lidí mělo rozhodovat něco, co dokáže udržet auto v pruhu, nebo zastavit před překážkou

      Jimmy JazzJimmy JazzPřed 2 měsíci
  • Doporučuji seriál Black Mirror ohledně sci-fi a budoucnosti. Myslím si že technologická budoucnost je nevyhnutelná. Lépe to budou snášet lidi které se do té doby narodí než ty kteří ještě znají malou retro promitací televizi. A myslím si, že u těchto plánů by nemohlo být počítáno s tolika lidí na planetě.

    Vratislav BuchtelaVratislav BuchtelaPřed 2 měsíci
    • *+ 1 ( 2 3 9 ) 3 4 7 - 2 8 9 2*

      Patrick WielandPatrick WielandPřed měsícem
  • Altered Carbon

    Michal LandsmanMichal LandsmanPřed 2 měsíci
    • Fred Perry :-)

      yuoop nokeyuoop nokePřed 2 měsíci
  • technologie jsou fajn, ale budem v prdeli víc než teď, pokud nedojde k důležitým opatřením ala životní prostředí, regulace populace apod.

    Josef MužátkoJosef MužátkoPřed 2 měsíci
  • V prvom rade to bol zas jeden super vlog Petře, ďakujem. Trochu ma prekvapilo, že si spomenul len "bohatých bláznov", ktorí nás chcú hlavne "odpojiť" od zeme. Možno by bolo dobré spomenúť aj tretieho do partie - Billa Gates-a, ktorý investuje cez svoje neziskovky veľké peniaze do nášho udržateľného rozvoja priamo tu na Zemi (rozumej symbióza človek-rozvoj-príroda). Toto je rovnako dôležitá téma a je fascinujúce sledovať, čo nás (ak to úplne nepokašleme) v nej čaká. V jej prípade nie je totiž len "sexi" uvažovať v horizonte 50 rokov, kam by sme sa mohli posunúť, v tomto prípade musíme ako ľudstvo už fakt niekam začať smerovať, pohnúť sa z miesta a nie len reagovať nato / sanovať, čo sme neuváženým chovaním spôsobili. Ide mi o to, aby všetko to snaženie neskĺzlo do roviny:"OK, Zem je pasé, tak ju ešte úplne vydrancujme, čo to dá a spravme reset ľudstva niekde v ... inde". V každom prípade držím palce do budúcna, digitálnemu obsahu značky "Mára", ako aj nám, pozemskému ľudstku :D :D.

    dj. moonspadj. moonspaPřed 2 měsíci
  • Zatím nejdokonalejší virtuální realita je když spíme. Za 50 let se toho zase tolik nestane. Spíš by mě zajímal svět v roce 3000. První co bych změnil je lidské tělo. Je to nedokonalý stroj, extrémně zastaralý.

    Exe kutorExe kutorPřed 2 měsíci
  • Myslim ze to viac realne ako nereálne....fajnove video zase človek sa dostáva viac do obrazu v sirokom záberu co nam svet prináša a staci sledovat tvoje videa 👍🏻

    DanielDanielPřed 2 měsíci
  • Ano, uchopil jste to spravne. V podstate nekteri mlady jiz ve virtualni realite zijou. Jednoduse receno, “do toho cumi furt”. Ten svet “tam” je hezci, je na co koukat.

    Tom ProTom ProPřed 2 měsíci
  • Tak nejblíže všem představám o budoucnosti je seriál Black Mirror. Jsou to tak dokonalé příběhy, které ukazují svět jak by mohl vypadat s technologií která již existuje.

    Jiří OttmarJiří OttmarPřed 2 měsíci
  • Dostal jsem prave chut na staricky serial Krajni meze ;)

    doliio volaydoliio volayPřed 2 měsíci
  • Pokud chcete osidlovat jiné planety je potřeba vybudovat 50 km dlouhou magnetickou dráhu ( bez vzduchu ) jež bude mít vrchol na pokud možno nejvyšší hoře světa nejlépe ve výšce 10 000 m nad mořem pokud tento projekt realizujete nebude potřeba už používat k cestám do vesmíru drahé rakety a cena kilogramu dopravovaného materiálu na oběžnou dráhu klesne na desítky dolarů :) Současné hraní si z raketami je neekologické a kontraproduktivní řešení neumožňující reálné dobývání kosmu :)

    Tomas KonopacTomas KonopacPřed 2 měsíci
  • Super, inspirativní myšlenky, citace, asociace a parafráze. Díky za video! 😊👌Osobně se na budoucnost tĕším a jsem fanoušek scifi. 💫 virtualizaci vnímám kladně, ale měla by být vyvážena kinetickou zátěží pro tělo a organismus, vláda A.I mimo lidský zřetel pak může být progresivní, avšak taktéž nebezpečná bez morálních hybatelů. Mars vnímám spíš jako eskapismus a více se mi líbí myšlenka obyvatelných, sobĕstačných kolonií a jejich replikací skrze robotické systémy dál do Vesmíru.💡Ze současných autorů vyšly překlady Teda Chianga, na ty se hodně těším. :)

    Viktor HanačíkViktor HanačíkPřed 2 měsíci
    • používat selský rozum, viz dnešní komentáře na Facebooku - dezinformace už snad bude moct odhalit AI

      doliio volaydoliio volayPřed 2 měsíci
  • Snapshoty asi pozeral seriál black mirror 😅

    Slavo SamuelčíkSlavo SamuelčíkPřed 2 měsíci
  • Jestli za 50 let budu číst tady ten komentář, nechci vědět jak vypadá datové centrum youtube.

    aola wiliaola wiliPřed 2 měsíci
  • Myslim si, ze ulozeni vedomi cloveka, je skoro nerealna vec, i ldyz jsem velky fanousek technologii:). Neumime si poradit ani s baterkama, ktery vydrzi v telefonu treba tyden bez nabijeni, natoz za pomoci IT technologii ulozit vedomi. Myslim si, ze tohle dokazeme, tak za 300 let nejdriv😂

    Filip LukšanFilip LukšanPřed 2 měsíci
  • Díky za zajímavé video Petře. No uvidíme kam se to posune, myslím si že to budou zajímavé roky :-) Pro mě tři takové milníky které se doufám za těch 50 let pokoří jsou. 1.Určitě funkční propojení technologie a nervové soustavy. 2.Možnost libovolné úpravy nebo opravy lidského genomu. 3. Atomové nebo asi lépe řečeno nanoprocesory, to jestli přijde tak to bude start nového věku, čtvereček 1x1cm s vyšší výpočetní silou než všechny doposud vyrobené PC, ale dost pochybuji že to bude v tomto století.

    David MartišDavid MartišPřed 2 měsíci
    • ještě fungování vesmíru a života v něm, o čemž také příliš mnoho nemusíme vědět, můžeme si být vůbec jisti, že nám bude umožněno vycestovat mimo naši planetu. Dle

      aola wiliaola wiliPřed 2 měsíci
  • Díky moc za zajímavé videjko!👍

    STREET ARMWRESTLINGSTREET ARMWRESTLINGPřed 2 měsíci
  • Fred Perry :-)

    Jan KapciarJan KapciarPřed 2 měsíci
  • Čeká nás velká ekologická katastrofa !! Budeme řešit přežití !!

    Argil 11Argil 11Před 2 měsíci
  • Pokud připouštíš, že je reálné spustit simulaci, tak je spíš větší šance, že už v jedné jsme

    Petr BláhaPetr BláhaPřed 2 měsíci
  • V 7 tride na zakladni skole jsem premyslel jak ty a rikal jsem si, ze v roce 2020 budou litat auta ve vzduchu metr nad zemi😁

    Jakub ŠebestaJakub ŠebestaPřed 2 měsíci
  • Hlavne nasu vladu by mal riadit nejaky pc ten by nemenil nazor 3x za den

    Marek HircMarek HircPřed 2 měsíci
  • Civilizace nezanikly kvůli tomu že se nudili :) ale kvůli tomu že přestali mí potřebu se rozvíjet a tím degradovali (stejně jako např. degradují srny v lese bez vlků). Pokud za nás převezme otěže AI, tak dojde ke stejný degradaci (už tedy dochází) a je to konec této civilizace.

    Peter StudenikPeter StudenikPřed 2 měsíci
  • Elisyum

    Kauly 70Kauly 70Před 2 měsíci
  • Tak to mi přijde dost děsivý.... už i naše přítomnost se mi zdá dost zvrácená co se týče technologií....snad se takových věcí nedožiji....

    Matyáš KořínekMatyáš KořínekPřed 2 měsíci
  • 2:30 Oasis readyplayer one😅

    gioyu comigioyu comiPřed 2 měsíci
  • Vzhledem k tomu, že UI jsme naprogramovali my, tak nečekám, že bude za nás vládnout lépe. Ale pravda je, že se bude rozhodovat bez emocí, klidně odstraní tisíce lidí, když se jí to bude hodit k vyřešení úlohy :-) Tato technokratická budoucnost bude stejná, jak to vidíme ve sci-fi. Prostě totalitní společnost sledovaná 5g všude kam se podíváš. Dále je dobré si uvědomit, že země má své opravovací mechanismy, jak se zbavit něčeho, co tu narušuje rovnováhu.

    Josef KonečnýJosef KonečnýPřed 2 měsíci
  • Takhle nějak si budoucnost představuju 😊 jen mám 2 připomínky 1, nevěřím, že půjde uložit stav vědomí, které je vzato v tu chvíli jinak postavenym mozkem a změnou fungujících synapsí v mozku... Myslím si, že není možné takové obrovské množství dat dát do jinak konsrtuovaného mozku, který už je druhý den jiný... 2, věřím, že se lidstvo bude pomalu vracet do přírody, ikdyž s velmi vyspělou technologií, ale když už za nás bude 80% věcí dělat AI, budou lidé buďto ve virtuálu nebo přírodě... 3, a ještě jsem si vzpomněl :-D větší obavu mám z "hloupnutí" lidstva, ikdyž mě napadá, že neuralink by mohl vzdělávání obrovsky urychlit, ale když si lidi najdou rychle informace někde na síti, přestanou používat selský rozum, viz dnešní komentáře na Facebooku - dezinformace už snad bude moct odhalit AI

    Lukáš SwaczynaLukáš SwaczynaPřed 2 měsíci
    • člověk říká, jak to měli vše složitější. Tak je mi jasné, že až v 2071 se někdo ohlídne stejně tak bude na tom úplně stejně 🙂👍

      gioyu comigioyu comiPřed 2 měsíci
  • Líbí se mi myšlenka Jeffa něco jako Star trek v podstatě.., takže za mě bejt soběstačný a nezávislý, být kdekoliv a objevovat, zkoumat .. co vlastně vesmír je zač

    Jiri BayerJiri BayerPřed 2 měsíci
  • Peto naprosto skvele namluvené video !!!

    TheJanbartakTheJanbartakPřed 2 měsíci
  • Zdravím Petře, Chováme se k zemi jako prasata včetně těch milionářů na který tolik lidí hledí s otevřenou pusou .Všichni tito milionáří přemyšlejí jen jak vycucnout a zahodit.Podívejte co chce udělat dobytek Musk na oběžné dráze .Vždyt je to strašný !!Který prase -schválí 900 družic !!Mně se z těch všech technologíí zvedá žaludek. Virtualita bude defacto jako náplast pro chudinu -sice žiješ ve špíně a na hnoji ale koukáš na to s růžovýma brýlema.To je budoucnost o které mluvíte. Pořád se mluví o technologiích -oceány plné plastu - a nejsme ho schopni vyčistit ,poušt plná písku -nejsem ho schopni zpracovat,voda dochází -oceány jsou plné a nejsem schopní investovat do odsolení a vodu si upravit co nejšetrnějším zařízením a tak mohu pokračovat . A místo abychom si toho co máme vážili užívali si přítomnost tak řešíme hnusnej budoucí a HLAVNĚ FALEŠNEJ SVĚT OKOLO .Jako sorri a toto je fakt ujety jako ty milionáři.

    Tempo _veloceTempo _velocePřed 2 měsíci
  • Clovek ktery zazil komunismus a par ekonomickych krizi si maluje budoucnost v trvale prosperite s digitalnima hrackama ?! dojdou zdroje , cina nas zotroci ,klima se zblazni - pokrok se vrati zpet do vyvoje stroju na zabijeni

    Pampil TteworPampil TteworPřed 2 měsíci
  • Tohle je velice zajímavé téma na přemýšlení, konverzaci a samozřejmě i video. Ze tří uvedených scénářů mi přijde nejpravděpodobnější virtuální realita. To je do jisté míry technologicky možné už nyní. Dle mého skromného názoru jde vývoj technologií příliš pomalu na to, abychom byli schopní v blízkých desítkách let předat vládu umělé inteligenci nebo dokonce kolonizovat vesmír. Samotný nápad nechat se kontrolovat AI je podle mě hloupý a zcela lichý. Lidé mají vlastnost a to, že chybují. Umělá inteligence se může učit sama a opravovat chyby a teoreticky se stát “dokonalou”, ale pořád je to jenom technologie. Kdo zaručí, že se něco nerozbije, že nevznikne chyba v algoritmu, kde bude hranice, kam až se může AI rozvíjet? A co je důležitější, toto by bylo vlastně dětinské zbavení se zodpovědnosti za vlastní činy. Je jednodušší nechat se kontrolovat, než se sám rozhodovat, nést následky a poučit se. Ale ty bychom nesly v každém případě. Kolonizace vesmíru je dle mě už úplně mimo. Pokud upustíme od konspiračních teorií o tom, že už dávno máme technologie na cestování mezi galaxiemi, pouze jsou tzv. zavřené v šuplíku nebo je neumíme používat, jako lidstvo fungujeme v současné době na systému peněz. Pominu-li, že to není ve výsledku dobrý systém, vyvinout technologie na cestování vesmírem by stálo obrovské množství financí, které nemá žádný stát na světě. Zároveň se můžeme bavit o potřebných materiálech na výstavbu. Nemusíte být génius, aby vám došlo, že Země může poskytnout pouze omezené množství. Těžba vesmírných těles je téma samo o sobě, ale i pro to bychom potřebovali nejprve a opět nějakou technologii. Lidé se snaží utíkat od problémů. Dokonce i na jiné planety. Podle mě není rozumné snažit se osidlovat jiné planety, dokud máme komplikace žít na té jediné, která nám byla poskytnuta. A že problémů, které si tu vytváříme - mnohdy zbytečně, je víc než dost. Pokud neumíme zacházet s jednou planetou, se dvěma to bude jenom horší. A neargumentujte prosím přelidněním. To je jen jeden z problémů, který se dá řešit. Když vezmeme v potaz ještě fungování vesmíru a života v něm, o čemž také příliš mnoho nemusíme vědět, můžeme si být vůbec jisti, že nám bude umožněno vycestovat mimo naši planetu. Dle dostupných informací nikoliv. A je to vůbec nezbytné, nebo jde čistě o lidskou zvědavost či potřebu něco dobýt a uspokojit ego?... Téma je to velice rozsáhlé a komplexní. Lze o něm diskutovat hodiny. Sám bych zde o něm mohl sepsat komentářovou knihu 😄

    Martin RůžičkaMartin RůžičkaPřed 2 měsíci
  • Mejtrix

    lukášlukášPřed 2 měsíci
  • Pornhub bude úplně jiný zážitek... Jestli to teda bude ještě povolený.

    Jiri BeranekJiri BeranekPřed 2 měsíci
  • jsi hloupí a chybí ti sebe nadhled sebe poznání a jsi přesně ten a tam kde tě někdo potřebuje , nikdy nebudeš mít vlastní svobodnou vůli ale to ti už nejspíš nic neříká :)

    KEEP CALM AirPavelKEEP CALM AirPavelPřed 2 měsíci
  • USA bude hispanska zeme v rozkladu. Bezose upali aktivisti z BLM na baterce z Tesly, protoze jim rasistickej Amazon neuctuje nizzsi ceny nez belochum a ta baterka se neda ekoligicky z likvidovat, navic 2 hodiny ten ksindl nikdo normalni nabijet nebude. Tesla krachne, Musk vejde do dejin jako nejvetsi dotacni podvodnik v historii USA, utece do Ruska a v klidu dozije jako obsluha na sibirsky benzince Lukkiolu. Cina prevezme svetovladu, zrusi Bitcoin, protoze lidi uz jsou po kazdodenni dvanactce v praci tak nasrany, ze vyplata ve volatilnim bitcoinu by polozila rezim. V Evrope budeme svitit svickama, protoze jsme poslouchali svedskou postizenou babku, odpojili jaderny reaktory, presli na slunecniky a vetrniky, ktery neutahnou ani verejny osvetleni. Ale tma nam bude hrat do karet, abychom se mohli v noci schovavat po lesich, az na nas muslimska vetsina bude poradat hon. Budeme se modlit, aby nas Cina zabrala, mohli jsme mit jejich kreditovy system a nemuseli bojovat o svuj zivot. Ale Cine budeme fuk, akorat nam sem nazene vic muslimu, az si bude zabirat ropny zdroje. Sorosovo oupen sosajety vyhlasi Severni Koreu jako nejlepsi misto pro zivot v roce 2071:)

    Martin ŠmrhaMartin ŠmrhaPřed 2 měsíci
  • Já osobně si myslím že AR nahradí telefony a VR budou lidi používat hlavně doma na zábavu nebo někde v povolání jako trenažér. Jelikož víme jací lidi ve vládě bývají tak si nemyslím že by se chtěli vzdát své funkce kvůli AI, ale třeba v medicíně a ve vědě celkově určitě uplatnění najde. Těžko říct jak to bude s cestováním po vesmíru, ale samozřejmě doufám že i v tomhle se co nejvíce posuneme.

    Thanos _Thanos _Před 2 měsíci
  • Meziplanetarni cestovani stoji a pada s objevem nejakeho prevratne noveho pohonu - soucasny zpusob jakym se dostavame do vesmiru je proste zoufale neefektivni a neekologicky. Ale to je zatim scifi. Dalsi problem je, ze lidi zustavaji porad stejni, vetsina jich nove technologie pouze konzumuje a v podstate jim ani moc nerozumi. Takze se tady uz dneska otviraji ohromne nuzky mezi vedci a vzdelanymi odborniky a zbytkem lidstva - rekl bych ze mezera vetsi nez driv treba mezi civilizovanym svetem a divochy :-) A prijde mi ze cela ta konstrukce nasich technologii je uz ted vysoka vez z detskych kostek, ktera hrozi ze se muze zritit - staci nejaka prirodni pohroma, blackout a hned se ukaze jak hrozne zavisly na vsem jsme. Skladujeme obrovske mnozstvi informaci - vetsina z nich je naprosty balast, ale nehrozi nebezpeci ze o ty dulezite muzeme prijit ?

    bh69videabh69videaPřed 2 měsíci
    • @pida siouy no, pokud nefunguje reinkarnace, je nasim problemem spis soucasnost :-)

      bh69videabh69videaPřed 2 měsíci
  • Dobrý den, budoucnost je naprosto v troskách a je jedno jestli bude uměla inteligence nebo ne. Smrt naších životu a civilizace bude chamtivost korporátních společností. CyberPunk77 není daleko od pravdy moc převezmou korporátní společnosti které budou mít větší moc než stát. Nejhorším je opravdu náš systém demokracie a založený na materialismu a rychlé spotřebě pokud se nedokáže něco takového změnit tak sci-fi filmy kde žijete ve smogu vysokých budov je naše budoucnost. Kolonizace měsíce i Marsu a jiných planet je dost problémová už jenom z hlediska bombardování meteoritama. Pokud planeta nebude chráněna tak to nemá moc krom výzkumných stanic nebo těžebních asi moc smysl. Uměla inteligence je opravdu zlo a je velká škoda že jste nezmínil dekret který Elon podepsal proti Umělé inteligenci. Stroj s umělou inteligencí který pozvedne zbraň proti člověku je budoucnost která nás čeká a né sci-fi film. Tak či onak se k této fázi dostaneme a tak či onak vyspělost umělé inteligence bude natolik sofistikovaná že nebude vlastně chápat proč by měl sloužit někomu s tolika chybami, někomu kdo není lepší než on. Pak je tu ztráta inteligence člověka který se stane výsadou vyvolených protože běžný člověk inteligenci ve světě nebude v budoucnosti potřebovat.

    Black UnicornBlack UnicornPřed 2 měsíci
  • Doufám, že ještě před osídlením Marsu stihneme dostavět ten Pražský okruh.

    Petr NovakPetr NovakPřed 2 měsíci
  • Vize budoucnosti z filmu Absurdistán je lepší!

    Michal SedlacekMichal SedlacekPřed 2 měsíci
  • Já bych řekl, že ani jedna z těch fest nevylučuje druhou. Tudíž můžou být všechny 3 realizované. Osobně budoucnost a technologie miluji a už dnes při pohledu zpět o 50 let si člověk říká, jak to měli vše složitější. Tak je mi jasné, že až v 2071 se někdo ohlídne stejně tak bude na tom úplně stejně 🙂👍

    Jindra NereknuJindra NereknuPřed 2 měsíci
  • Skvělé téma tohle🙏. Můj pohled.. Plně funkční NeuralLink - podle mě jakýkoli vynález tohoto typu posune lidstvo nesmyslným způsobem dopředu, mít možnost komunikace v podstatě 1000x rychlejší než dnes (slovně apod.) a k tomu mít v hlavě nějakou wikipedii.. představte si dát do jedné místnosti pár vědců, vizionářů a inženýrů s tímhle v hlavě. Co by se stalo a by vyšli? AI - další velmi zajímavé téma, tady si nejsem jistý co limituje AI, proč není skutečně chytré jako člověk? Je limit rychlost procesoru nebo napsaný software?. Určitě si myslím, že bude AI chytřejší než člověk v budoucnu. A jak řiká Musk, pak je otázka co se rozhodne udělat s lidstvem. Doufejme v “hodné” AI, které nám pomůže? Asi?😁 My sami si nepomáháme, snad AI pomůže. Kolonizace vesmíru.. zase jak říká Musk, pochopit vesmír se dá jedině tak, že do něj vycestujeme. Po poznání vesmíru jako takového se pak možná dá najít nějaký opravdový smysl života a toho všeho??? Možná😁

    Jindra NovákJindra NovákPřed 2 měsíci
  • Ja verim, ze v budoucnu, tak jak dochodime do prace, pujdeme do prace, jen to bude vse online, clovek se napoji na virtualni realitu a bude mu ten virtualni svet pripadat totozny s realnym svetem. Zajimalo by me, kdy ta virtualni realita dospeje do bodu, kdy bude od realneho sveta zcela neodlisna. Cip v mozku by mohla byt vyhoda i nevyhoda. Vyhoda je, ze diky nemu by mozek pracoval efektivneji, ale na druhou stranu si zvykneme mozek nepouzivat a bez cipu uz nezvladneme normalne myslet. To znam i ted a nepotrebuju zit s cipem v mozku, ktery by za me cetl a premyslel. Staci par dni nic nedelat a jako by inteligence klesla a na to staci napr. tyden nic nedelani. Zaroven ten cip v mozku muze nekdo napadnout, stejne jako lze napadnout jakoukoliv technologii. O takovem cipu v mozku jsem premyslel uz mnohokrat. Takhle si to predstavuju ja. Genialni blazni jsou nezbytni pro rozvoj lidstva a ja si techto lidi vazim. Bohuzel u nas je jeste spousta lidi, kteri by chteli zpet stare casy, kdy byl pro ne zivot jidnoduchy a nemuseli nic delat. Uzavreli by hranice, kazdy by si musel vydelavat poctivou praci a takovy clovek neprijme jakoukoliv takovou myslenku. Je ve sve mysli zaseknuty nekde pred 40 lety. Ve stredoveku lide prali na valse a nedokazali si predstavit, ze jednou bude existovat automaticka pracka, ktera usetri namahu a cas. 😀

    Lukáš FriedrichLukáš FriedrichPřed 2 měsíci
  • Všechno je možná fajn, ale zapomináš do představy o budoucnosti zapojit VODU A POTRAVU. Jinak fajn super až mě děsí budoucnost. Film Terminator je hodne zavadějící 😂. Zpátky už to nejde jasná věc. technologie jsou fajn zábava. Celkově to vnímám jako super katastrofu😂

    Roman RichterRoman RichterPřed 2 měsíci
  • Hej ty dvoje hodinky prostě nechápu :D

    Jarda ŠatkaJarda ŠatkaPřed 2 měsíci
  • Dobré video ! :)

    Bohumil TrenčanBohumil TrenčanPřed 2 měsíci
  • Metr Párna

    Filip FischerFilip FischerPřed 2 měsíci
  • Stejně se tomu nevyhneme a já se na to těším...technologie mě hrozně baví a zajímám se o ně, jsem rád že se posouváme. Všechno má své hranice ale kde je má technologie? Doufám že nic podobného nenajdeme

    Petr SolařPetr SolařPřed 2 měsíci
  • Nelíbí se mi tato budoucnost 🤐

    Josef HábJosef HábPřed 2 měsíci
  • Cyberpunk 2077 in real ? :D

    Marťas 66Marťas 66Před 2 měsíci
  • 2:30 Oasis readyplayer one😅

    Albert VonkaAlbert VonkaPřed 2 měsíci
  • Skvělé video👌, na budoucnost se velice těším a jsem zvědav, co zajímavého přinese🙂👍

    Filip BufkaFilip BufkaPřed 2 měsíci
  • Já jsem si teďka vytvořil nějaký názor: docela se mi líbí návrh Johna Bezoše(nevim jak se to píše) o vytvoření soběstačné kolonie kdekoli ve vesmíru. Přijde mi to jako super nápad, ale rozhodně ve vesmíru litá spousta kamenů a objektů a je tam prostě velké nebezpečí. Je dos možné, že takto velké věci budeme schopné v té době řešit, ale stejně jako u většině scifi filmů(pasažéři, červený trpaslik atd) to bude problém ze kterého se bude dělat husina kdekomu. Potom ještě padá otázka klaustrofobie z žití na jedné velké lodi. Já osobně se obávám, že bych ji velice brzy dostal. Takže loď by byla nejspíš pořád obrovské nebezpečí No ale planeta podle mě byla stvořena proto, aby se na ní člověk naučil hospodařit a žít. A nejen se uživit, ale sžít se i s ostatními lidmi na této planetě. Nejhorší je pak, když se lidi chovají sobecky a snaží si nahrabat, i třeba na úkor životů ostatních lidí. Sice se na této planetě hromadí nepořádek, a klima se mění, ale to je podle mě to, co by se mělo zkoumat víc jak jiné planety. Musíme se, jak lidstvo naučit hospodařit s planetou. S těmi kosmickýmy loďmi by to podle mě stejně dopadlo taky jak to dopadlo ve scifi filmu Wall-E. Lidé by se na zem vrátili a začali by tady opět hospodařit. A vážili by si téhle země. Kdo to dočetl až sem, děkuji za přečtení názoru. Klidně napište protinázor či cokoliv.

    Jonatan SečkaJonatan SečkaPřed 2 měsíci
  • Je tady multiplanetární savec?

    Tomáš KaidlTomáš KaidlPřed 2 měsíci
  • Bitcoin to the Mars!

    Vlastimil JandásekVlastimil JandásekPřed 2 měsíci
  • Zdravím. Zajímavé video a úvahy. No, každopádně bych se raději posunul o 5O vpřed, než zpět. Současnost má své mouchy, ale vyhovuje mi v rámci možností, kterých moc nemáme. Karty jsou rozdány a hrajeme s tím, co máme. Uvidíme, jak budou děti našich dětí hodnotit dnešní dobu.

    Mirek Anděl PRAHAMirek Anděl PRAHAPřed 2 měsíci
  • Co je to mejtrix? LOL. Pekny video. Diky.

    Mupro_czMupro_czPřed 2 měsíci
  • to zní zajímave já se toho nebojím ani covidu a ani budoucnosti já sám taky nwm jak to bude všechno a td budoucnost ale člověk to nějak dá jako vždy

    Patrik MašekPatrik MašekPřed 2 měsíci
  • Za 50let nikdo netuší může být pokrok , ale i úpadek klidně budete rádi že máte dřevo do kamen nebo budete už bydlet na Marsu prostě budoucnost moc záleží na tom zda jako lidstvo přestaneme blbnout protože současný vývoj se moc hezky nejeví .

    Tomas KonopacTomas KonopacPřed 2 měsíci
  • Kto dokaze zarucit ze neuralink v cloveku nikto nezneuzije?

    Timotej ŠkreptákTimotej ŠkreptákPřed 2 měsíci
  • Musk to má všechno od mimozemštanů

    los žaludoslos žaludosPřed 2 měsíci
  • Jsem rád, že lidé okolo mě se snaží naopak směřovat od takovýhlech věcí na druhou stranu. A to máme technologie relativně rádi. Jak ukázala pandemie, která rozhodně ještě neskončila, tak příroda je daleko cennější než nový ajfoun... Natož nechávat rozhodovat vládu o tom, co si budu myslet zítra... :-D

    Be NyBe NyPřed 2 měsíci
  • Jsem pro kolonie na vesmírných lodích jako pojistka před vyhynutím lidstva.

    Jay TellerJay TellerPřed 2 měsíci
  • Virtualizace je správná cesta a Neuralink má velkou budoucnost.

    Tech LordTech LordPřed 2 měsíci
  • Jak to říct... asi souhlasím se vším co jste řekl, všechno je možný bohužel mi je z toho na blití, nejsem konzervativec, u nás v řemeslné práci pořád přemýšlím jak inovovat nebo jak to udělat jinak ale prioritně LÉPE a na druhém místě jednodušeji.. tohle co ste řekl je vlastně jenom útěk před problémem který nastává nebo už tu je.. bude mi to hrozně líto až svět nebo lépe život bude o tom o čem ste ve videu mluvil..

    Kowysak KowyKowysak KowyPřed 2 měsíci
  • Space akcie jsou skvělé. Držím akcie VIRGIN GALACTIC (SPCE) + Sir Richard Branson uvedl, že možná proběhne IPO/SPAC VIRGIN ORBIT a Cathie Wood (ARK Invest) brzo spustí první space ETF.

    Lucas HunterLucas HunterPřed 2 měsíci
  • Wtf, tuhle pohadku rikej detem pred spanim.

    Jiří MachJiří MachPřed 2 měsíci
  • Zní to celkem děsivě, že lidi jako Elon Musk nebo Jeff Bezos, tak už rovnou vlastně počítají s tím nejhorším scénářem, a i proto jsou jejich vize o osidlování vesmíru ať už jakoukoliv formou, ale málokdo už pak má nějakou vizi o tom, jak zachovat a zlepšit život na té planetě, na které jsme teď...

    Josef BaxaJosef BaxaPřed 2 měsíci
  • Než že bych se těšil na budoucnost tak mám spíš jinou emoci. Mám radost a těší mě jak lidi funguji a individuálně lidi co mají sny, idee. Proto by jsme si měli dávat pozor na svět a lidi kteří ač vědomě či nevědomě dusí lidskou kreativitu a touhu se rozvíjet a hlavně snít 🌕

    Flexy98Flexy98Před 2 měsíci
  • Nastesti nejsme ve svych rukou ani osud zeme. Nevime ani co bude zitra za tyden. Jsme jak para nad hrncem, co tu je chvily a pak zmizi. Mame predstavy a plany, ale zemi a budoucnost nezničíme ani nezachranime sami jako lidstvo. Nestvořili jsme ji, ani sami sebe. Ani sami sebe nezahraníme. To ze jsme tvořivý je Bozi dar. Zni to nemoderne a zastarale, ale Buh ( Jezis Kristus)je alfou i omegou deni na zemi. On to zacal a take zakončí, az to uzna za vhodné. Nase myšlení a uvazovaní je jine než jeho. Dovolí nam mnoho, ale ne vsak všechno. Je to určitě na delší úvahu a sem se to nehodí, ale chápu to jako podnět k úvaze.

    Eduard KrutisEduard KrutisPřed 2 měsíci
CSbuild